Min hat og min stok og min paraply!

Haha kender i den sang? Jeg sang den aaaaltid da jeg var lille og ikke gad gå mere, det hjalp altså på mig🙂 Gør det stadig nogle gange😉 I dag har jeg været på Louisiana med min far. Det var super hyggeligt, de havde en udstilling med alle de ting kunstværker de havde skaffet igennem de seneste år. Louisiana shoppen lokkede også en del, men holdt mig i skindet😉 Egentligt ville jeg vise jer de her regnvejrs billeder. Synes bare de siger noget om at man ikke bare skal kaste sit militærgrønne cykel-regnsæt over sig når det regner, det er faktisk muligt at se lidt fik ud med en paraply, i hvert fald for de her fashionistaer!

 

 

Skriv et svar

