Saml selv reol

For et par  måneder siden, da jeg var i Ringsted for at se Børneteater festival, rendte jeg på en vildt lækker interiør butik. Her købte jeg de her tre kasser. Manden fortalte mig at det var gamle bi-kasser, derfor der stadig er håndtag på siderne. Synes de er vildt flotte. Havde først tænkt mig at stille dem på langs, som en bænk og så sy nogle puder til, men da de kom hjem i lejligheden synes jeg det passede bedre ind at de blev stablet til en reol🙂 Jeg er ret tosset med det lidt slidste industri look.

I går var jeg ude og købe en masse forskelligt stof til flere forskellige syprojekter, det må i høre mere om senere. Håber i har en god dag🙂

 

Skriv et svar

