Morgenmad og rabatkode

Det længe siden jeg har lavet nogle madindlæg, så ville lige vise jer et billede af hvad min morgenmad består af for tiden. Hvis man gerne vil have så mange forskellige vitaminer som muligt, er en god hovedregl at spise så mange farver som muligt. Mange af de frugter/grøntsager der har en kraftig farve, har også ofte et højt vitaminindhold, og dessuden er de forskellige farver ofte tegn på de forskellige vitaminer. Derfor er det super godt med en stor farveblanding af kost😉 For at få lidt mæthedsfornemmelse, drysser jeg frugtsalaten med græskarkerner som er super sunde og indeholder meget sund fedt.

Derudover fik jeg i går en mail fra InWear. I dag mellem 17-24 kan du på deres hjemmeside få 50 % på alle varer. Det synes eg godt nok er noeget af et tilbud. Jeg må sige jeg næsten er vokset op med InWear, min mor har altid elsket det og jeg har også selv altid haft en del basic tøj derfra. Synes i hvert fald det er super god kvalitet. Du skal bare indtaste koden VIPSALE på deres hjemmeside som du kan finde her.

Skriv et svar

