Smykkeskrin – Opbevaring

For et par uger siden fandt jeg de her flotte bokse i Søstrene Grene. Jeg har godt luret lidt på de her plastik opbevarings bokse fra forskellige mærker, den sidste tid. Har egentligt ikke været helt hooked, men jeg synes faktisk de fra Søstrene Grene var rigtig flotte og så har jeg i lang tid haft problemer med, især, hvor jeg skulle opbevare mine halskæder og neglelakker. Så nu har jeg købt bokse til neglelak, armbpnd, halskæder, elastikker og hårnåle. Synes det er blevet super godt. De kan stadig købes i Søstrene Grene og mener de koster mellem 20-40 kr ca.

Skriv et svar

