Jeg er så glad for min cykel

Jeg er en af de mennesker der cykler alle steder hen (bortset lige fra arbejde hvor jeg har over en time med offentligt transport…). Jeg er vild med at cykle og får stress nå jeg sidder i toget og det er forsinket og så når jeg måske ikke bussen og så kommer jeg forsent osv.. Jeg er også vild med at cykle fordi det går så hurtigt og nemt at komme frem, især inde i byen (hvis der da ikke var så dårligt lyskryds karma for mig). For et års tid siden invisterede jeg i en virkelig lækker cykel, fik den special lavet hos en fyr, så jeg kunne næsten selv bestemme hvordan den skulle være. Så jeg har vist ingen undskyld for ikke at cykle heller. Tilgengæld overvejer jeg om jeg skal blive så fornugtig, nu jeg er flyttet ind til byen, og købe mig en cykelhjelm. Er der nogle af jer der cykler med cykelhjelm? Her kommer der i hvert fald lige en serie med billeder af lækre piger og deres cykler😉

Skriv et svar

