Nike Air Vortex

Jeg er død forelsket i de her sneakers fra Nike. Jeg fandt de grå par med det metallic grønne logo i Rezet på Rådhusstræde i går, men de var kun i store størrelser så jeg har fået dem til at bestille en hjem i str 39, de får dem forhåbentligt hjem i næste uge og så må man bare håbe de passer. Mener de kostede 700 kr. Da jeg lige surfede lidt på nettet da jeg kom hjem for at finde et billede af dem fandt jeg dem i samme udgave i den her vildt flotte gule farve. Jeg kan ikke helt finde ud af om de er landet i butikkerne endnu, men ellers skulle de i hvert fald komme her til sommer. De er i hvert fald vildt fede, men nu har jeg længe ledt efter et par grå som var neutrale men ikke for neutrale og det synes jeg at jeg har fundet her, så håber de kommer hjem og bor hos mig i næste uge🙂

Skriv et svar

