Jane Kønig

I dag syntes jeg at jeg ville give mig selv en lille gave som gjorde jeg kunne huske dagen i dag. Derfor var jeg inde i København i en masse smykkebutikker. Jeg fandt det fineste armbpnd i butikken HejHej som liger i kronprinsensgade lige overfor Stig P, det er en super hyggelig lille butik med smykker og fine ting fra både de lidt dyrere mærker og billigere. Men det endte faktisk med jeg i den aller sidste butik fandt denne her ring. Den er fra Jane Kønig som ligger lige i Gothersgade, lige ved krydset ved Kongens Have. Det er en super super lækker butik, har aldrig været der før men havde hørt lidt om den. Her kan man også finde flotte ting til meget rimlige penge og flotte ting til meget dyre penge😉 Min blomstering kostede heldigvis kun 400 kr, så jeg er ikke blevet ruineret😉 Kunne jeg ellers godt være blevet i den lækre butik, er helt sikkert ikke sidste gang jeg skal der ind og kigge lidt.

Skriv et svar

