DIY 70er kluns

Lige nu sidder jeg hjemme hos mine forældre i styrtende regnvejr og syr og syr! Har faktisk brugt hele aftenen i går på det og en del af dagen i dag. Modtog forleden et mønster til top, shorts og nederdel i 70er stil fra Ebay. Jeg synes det første sæt blev så vellykket at jeg er i gang med nr 2 nu bare i andet mønster. Har faktisk bare brugt mine gamle blomstrede puder. I får lige et bedre billede i morgen. I morgen tager jeg også til Berlin med mor far og kæreste, jubii jeg glæder mig så meget! Det bliver desværre ikke fantastisk vejr men skal nok blive en god tur alligevel. Projekt Torsdag går ud på at finde Berlins største H&M og købte hele WaterAid kollektionen😉

Skriv et svar

