Sommer i nordsjælland

Jeg er taget op til mine forældre hele ugen, da jeg ikke skal på arbejde og ikke syntes det var den fedeste idé at sidde i min lille lejlighed i det her skønne vejr hele ugen. I morges da jeg vågnede (vågner når solen står op, så det bliver omkring kl 5 hver dag….) satte jeg mig ud i det nye drivhus der allerede var godt varmt og læste det nye Boligmagasin. Elsker magasiner og især boligmagasiner, synes klar Boligmagasinet er det bedste. Så har jeg også fået flere pakker fra ebay😀 Er vild med at på pakker med posten, det er da så hyggeligt. Har fået det der glimmer “klistermærke” til min iPhone i kan se på billedet. Det meget smart, bare et stort klistermærke med similisten man kan sætte på, synes det ret funky😉

Som i måske også har lagt mærke til er jeg i gang med at skifte designet her på siden, mangler stadig lidt småting men synes det er ved at blive ret godt, håber jeg selvfølgelig også i synes🙂

Skriv et svar

