H&M

Forleden var jeg i H&M og have omkring 17 ting med ind i prøverummet! Har sådan nogle dage hvor alt der er pænt bare skal hives med ind uden at kigge på prisen. Var især vild med en masse flotte pencilskirts de har fået, desværre er jeg for smal til at jeg kunne passe nogle af dem, havde jeg ret meget nedtur over. Tilgengæld blev jeg dybt forelsket i den bluse i kan se bagerst til højre og også den mint farvede kjole foran.. Min nærighed kom dog ind over mig da intet af det rigtig er min stil. Tror jeg blev forblændet af de smukke forårs farver.

Skriv et svar

