Panda leg

Man kan altså finde de mest geniale ting på youtube. Jeg er vild med at lave sjove ting på mine negle og efter jeg forleden modtog mine negle dimmere (har ingen ide om hvad de hedder??) måtte jeg straks på youtube og lave lidt Nail art søgning. Faldt pladask for de her fine pandaer! Det er faktisk ret nemt at lave, især hvis man har dimmerne😉 Mit problem består bare lidt i at jeg på ingen måde kan lave dem på min højre hånd… det da irriterende. Siden jeg var helt lille har jeg altid ønsket mig at kunne tegne lige godt med begge hænder😉

2 comments

Skriv et svar

