Ebay

For et par uger siden kastede jeg mig ud i ebays univers for første gang. Jeg har små kigget lidt på det i flere år men har ikke rigtig turde købe noget da jeg ikke vidste hvordan det fungerede eller noget. Men efter at have fået et par råd fra min søster og en masse guides på nettet måtte jeg kaste mig ud i det. Det er jo det videste slaraffenland (især når man er kreativ og har opdaget hvor sindsygt dyr panduro hobby er!!). Så det er latså endt med jeg har købt både en masse kreative ting og kjoler! Jubii, den første pakke ankom sidste uge, en pakke med 50 nitter fra hong kong til under 10 kr ink forendelse. Og den kom inden på under en uge! Jeg er meget imponeret og meget spændt på at finde på noget sjovt at bruge dem til🙂 Hvis man har hang til at være lidt kreativ vil jeg klart anbefale at tjekke ebay ud, hvis jeg da ikke er den eneste i verden der først har opdaget det nu😉

Skriv et svar

