Blomster kjole

Min besættelse – blomsterkjoler! Jeg elsker blomster kjoler, er fuldstændig besat som en skade af ting der glimter! Jeg drages virkelig mod det og kan slet ikke gå den anden vej før jeg i hvert fald har været henne og røre ved den. Blomsterkjoler, jubii det er det bedste ved sommeren. Desværre har jeg også nogle bestemte regler omkring mine blomsterkjoler der vil sige at 99,9% af dem synes jeg ikke er pæne med strømpebukser indenunder, og da jeg er lidt af en frossenpind betyder det altså at det er i en ret kort periode af sommeren de bliver luftet. Når det er varmt nok bliver de dog meget flittigt luftet og så er det vel okay at halvdelen af mit klædeskab består af sommerkjoler ikk? Nå men anyways så faldt jeg for denne her sag i H&M forleden til ingen penge. Den er ret anderledes end mine andre blomsterkjoler som oftes er lidt 50’er snit. Denne her er helt stram og lidt mere moderne i udtrykket, synes blomsterne minder mig lidt om noget japansk inspireret tatovering af en art. Flot synes jeg i hvert fald det er. Mener den kostede 179 kr.

Skriv et svar

