DIY møtrik halskæde/armbånd

Se hvad jeg har lavet i dag. Tror faktisk det er ved at være over 1 år siden jeg så denne her (som armbånd) på internettet. Lige siden har jeg gerne ville lave en men har aldrig fået det gjort. I dag var jeg så på rov efter 40 stk møtrik og noget kraftigfarvet snor. Det blev til 40 møtrikker til 20 kr i den lokale isenkræmmer og en rulle grøn snor til 10 kr i tiger. Tror også jeg vil lave et armbånd i en anden farve. Jeg valgte de mindste møtrikker jeg kunne finde men jeg syntes ikke det så så flot ud når hullet i møtrikken ikke blev “fyldt ud” så jeg endte med at lægge 3×3 af de grønne snore sammen og så flettede jeg ellers bare møtrikkerne ind.

Det nok en meget god idé at gøre som man gjorde i fritteren når man skulle flette armbånd og lige bruge tricket hvor man binder enden fast til en stol eller ligende så man bedre kan flette.

Skriv et svar

