Træning foran flimmerkassen

Eller computeren? Jeg læser lidtforskellige træningblogs og de har flere gange lagt videoer af øvelser op fra youtube. Jeg vil super gerne igang med lidt let træning men jeg er bare for nærig til at betale 300 kr for fitness og 300 kr for indmelding, hvad er det for noget snyd! Så i går sad jeg og søgte på pilates dvder på ebay og fandt en som jeg glæder mig meget til at modtage🙂 Troede faktisk pilates var lidt mere sådan slap-af-og-stræk-din-krop-lidt-mens-du-nyder-livet, men faktisk er det jo virkelig hård styrketræning. Havde nemlig ikke tålmodighed i morges til at vente på den dvd så jeg gik på jagt på youtube efter noget godt begynder pilates og jeg fandt hende her jeg synes er rigtig  god, jeg har godt nok kun prøvet den her ene af hendes videoer men synes den er super god. Hendes side hedder blogilates og der er mange forskellige. Så er der ingen undskyldning, find yoga måtten frem og brug 20 min på gulvet foran computeren🙂

Skriv et svar

