Jordbær!

Mmmm købte mien første jordbær forleden, og så var de oven i købet danske! Ej de var gode og duftede SÅ godt. Elsker jordbær.. Jordbær og ærter må klart være det bedste ved den danske sommer. Nå men som i kan se her fik jeg både jordbær til morgenmad og frokost i dag🙂 Jeg har nemlig været tidligt oppe i dag, har noget underligt noget med at jeg vågner HVER dag mellem 5.43 og 5.47.. Det er sket hver eneste dag i over en uge nu, meget mystisk..

Image

(cornflakes, æble, jordbær, rosiner, tranebær og gojibær)

Image

(Ærter, gulerod, kiwi, jordbær, tranebær, rosiner og gojibær + lækre quinoa riskiks)

Noget jeg elsker er at lave salater bladet grøntsager og frugter. Min far hader det og vil slet ikke røre det, så var ikke noget der blevet lavet ret meget da jeg boede hjemme. Er der andre der har det på den måde?

Skriv et svar

