Sommer

Jubiii det bliver jo ved! (jeg nægter at tro på det er slut i morgen med sommer for denne omgang!) Jeg havde fri i dag da jeg havde en scanning jeg skulle til på hospitalet i morges, så bagefter tog jeg i kongens have bagefter. Elsker den have, har altid haft et særligt forhold til den da jeg brugte så meget tid der som lille under københavns jazz festival. Inden jeg tog i kongens have smuttede jeg lige forbi og kiggede i H&M og fik købt mig en fin blomster sommerkjole og 3 små neglelakker til 30 kr! 2 x metallic blå/sølv og en glimmer. Synes faktisk det er ret rint bare lige at have en smule glimmer på neglene, synes slet ikke det behøver være dækkende for det er flot.

Jeg lå faktisk bare der inde et par timer og blottede mine blege (behårede) ben, spiste ærter (jeg ELSKER ærter) og læste eurowoman og RUM. Håber i har nydt det gode vejr🙂

Skriv et svar

