Maj

Jubbiii endelig er det blevet Maj måned! Jeg er tosset med maj, især når det er sådan et her vejr. Når solen først begynder at varme kan man virkelig mærke man har været lidt i vinterhi og ens gode humør endelig kommer tilbage. Jeg have egentligt planer om at tage i fælledparken her i går da det var 1. maj, men da min søster er hjemme i denne her uge (hun bor i Paris) så tog vi båden ud og sejlede en lille tur i Øresund. Det var også virkelig lækkert og jeg kæmpede virkelig for de par fregner jeg nu har fået på min næse😉 Jeg fik en masse fine planter og blomster med hjemme fra min mor og min far havde nogle rigtig flotte kasser med hjem som jeg købte i Ringsted i weekenden. Glæder mig til at vise jer dem. Nu skal jeg på arbejde, håber jeg kan lokke børnene med udenfor og lege, mon ikke😉 Håber i kan nyde dagen i solen.

Skriv et svar

