Jægersborggade

I går var jeg på jægersborggades (årlige??) loppemarked. Jeg var der også sidste år og synes det er et super hyggeligt loppemarked på trods af at jeg ikke har fundet noget jeg ville købe nogle af årene. Synes det er en smule for hyped hipster til min smag. Så flere kendte der og selve gaden er super hyggelig men loppemarkedet er nu ikke noget at råbe hurra for. Heldigvis er de fleste forretninger åbne og der ligger jo nogle af de hippeste barer/cafeer og kunst butikker i den gade. Kom forbi en gut der stod blandt de andre lopper og solgte plakater han selv havde lavet. Det virkede til han var ved at starte sin egen butik op. Tror måske de var ekstra billige hans plakater der, de helt store og rigtig flotte kostede i hvert fald kun 250 kr. Jeg var ret hooked på en med en stor elefant, men da jeg allerede er den lykkelige ejer af én stor elefant i min et-værelses lejlighed synes jeg det var lidt åndsvagt. Lige da jeg skulle til at gå vidre så jeg at man kunne få denne her fine gule ugle plakat helt gratis!

Du kan findes han side lige her, han er tilsyneladede ved at lave en hjemmeside men eller kan du gå vidére til hans fb side🙂 Var der nogle af jer der var på loppemarked i weekenden?

Skriv et svar

