DIY flaske halskæde

Hey der ude. Min krop gik desværre nedenom om hjem i mandag så har været hjemme hos min mutti hele ugen og blive plejet, derfor har der ikke været meget lyd fra mig her på bloggen. Jeg har kedet mig SÅ meget! Heldigvis er jeg stort set frisk igen og det er så lækkert. I weekenden har jeg været i ringsted til børne teater festival, men mere om det senere. Som i måske så i mit tidligere indlæg begyndte jeg at blive lidt kreativ med at finde på noget at lave😉 Havde set på flere forskellige DIY blogs folk der havde lavet deres egne version af MARNI for H&M halskæden. Det er faktisk enkelt. Man tager bare nogle platisk flasker i de farver man vil bruge, klipper dem ud i blad lignende forme og så varmer man dem forsigtigt over et lys. De bliver ret varme og der skal ikke ret meget varme til så brug evt en pincet til at holde dem med og hold dem et godt stykke over lyset. Så laver du nogle huller i dem og sætter dem på en wire🙂 Synes selv det var meget sjovt at s ehvordan plastikken snoede og drejede sig over lysene.

Skriv et svar

