Den nye afhængighed

Risengrød! Jubii, har altid været stor fan af risengrød med masser af kanelsukker og en stor smørklat. Forleden var jeg hjemme hos min kærestes forældre og så hans lillesøster spiste risengrød til morgenmad, havde jeg altså aldrig set før men det måtte jeg prøve. Det kræver godt nok lidt ekstra tid om morgenen men man kan godt lave det på ½ time ca med mindre man bruger de der minut ris selvføleglig. Jeg bruger bare halv vand halv mælk og så ngoel grød ris. Drysser masser af hasselnødder, mandler, valnødder, granatæblekerner, rosiner, gojibær, tranebær og æble over🙂 Det smager virkelig skønt og det er helt sikkert en sund morgenmads version frem for den med kanelsukker😉

Lige nu har vi arbejdsdag i min andelsforening, jeg er på trappeholdet, wuhu!😉 Har lige fået lov at tage mig en pause da jeg har været ret så effektiv. Hvis bare man også kunne være så effektiv i sin egen lejlighed. Men øv weekenden er snart slut og jeg tager hjem til min mutti i aften og sover til i morgen. I weekenden skal vi til Børne Teater Festival som min far arbejder med. Der plejer at være nogle virkelig gode forestillinger for folk i de fleste aldre, så tjek det da lige ud hvis du er i nærheden af Ringsted.

Skriv et svar

