Juice

Mmm det aller bedste jeg ved er at presse min egen juice, og nu er jeg så heldig at jeg har fået mien forældres juicemaskine med mig da jeg flyttede (det var vidst også kun mig der brugte den der hjemme). Bruger den meget tæt på dagtigt, min ynglingskombi er 3/4 gulerødder, 1 appelsin, 1 æble og hvis jeg ellers gider tage 2 x opvask blender jeg en håndfuld mynte blade i. Det smager så lækkert og friskt🙂

Skal i i byen her i weekenden? Jeg havde tidligt fri fra arbejde i dag men er helt kvæstet så sidder lige og overvejer om jeg kan samle energi🙂 Har i hørt om det der nørrebro 48 arrangement? Synes i hvert fald det er en super super fed idé så kan være det skulle tjekkes ud i løbet af weekenden🙂 I kan se det her

Skriv et svar

