Gojibær

Hej med jer. Sikke en dejlig dag med solskin, havde jeg da ikke lige regnet med da jeg iførte mig regnjakken i morges. Desværre har jeg slet ikke været ude i dag og er først lige kommet hjem her kl 17.30. Var lige ved at køre for langt med toget, har fundet den smarte side der hedder ereolen.dk hvor man kan låne e-bøger til at læse på computeren, ipad eller smartphone. Er pt i gang med the hunger games og er helt slugt af den. Er desværre ikke så god itl at få læst bøger med mindre det er fordi jeg ligger på en strand i en uge😉 Men det er meget nemmere hvis man lige har den på telefonen, især når man som jeg har en lang tur til og fra arbejde hver dag. Nå det var bare et lille tip😉

Da jeg kom hjem var jeg bare lidt småsulten og to gmig lige en lille skål med æbler, pære, valnødder, rosiner, tranebær og gojibær. Kender i gojibær? De er noget af en dille og på listen for superfood (Det er den lyseste af de tørrede bær på billedet). Synes ikke de smager af så meget så plejer at spise dem sammen med noget andet. Men de skulle i hvert fald være rige på Vitamin B2, C, rig på jern, selen og kalium. De inderholder desuden en masse antioxidanter og skulle styrke imunforsvaret. Jeg kender flere der bruger dem i deres smoothie eller laver the på dem, har dog ikke selv afprøvet det🙂

Skriv et svar

