Glitter and glue

Jubii så blev jeg endelig færdig med min (ene….) sko😉 Jeg havde de her marineblå ruskinds stiletter som jeg aldrig har fået brugt. Jeg har dem i samme model i sorte og dem bruger jeg stort set hver gang jeg er i byen. Her i slutningen af maj måned skal jeg holde loppemarked og har efterhånden fået fyldt en hel del sække med tøj og sko og andre sager. Forleden da jeg ryttede ud i mit tøj smed jeg så de blå ruskindsstøvletter i en af de sække, men fortrød lidt efter da jeg kom i tanke om at jeg da nok ville få dem brugt hvis jeg farvede dem sorte? Så forleden tog jeg forbi en skomager og købte noget sort farve til ruskind. På vejen hjem var jeg forbi pandoru hobby og fik den ide at sætte similisten på hælen. Så her kan i se resultatet, det kræver en del tålmodighed, men jeg har faktisk bare siddet og limet alle similistenen på, valgt hvilke farver sten jeg ville bruge osv🙂

Skriv et svar

