Squash pizza?

Yes, så blev det til endnu en pizza! Eeeelsker pizza og det er altså genialt at lave en kæmpe pizza, skære ud og smide i fryseren når man bor alene og ikke gider lave aftenssmad hver dag. Denne her gang blev det til en squash pizza med valnødder🙂 Fremgangsmåden er egentligt bare den samme som jeg postede for lidt tid siden. I stedet for tomatsovs skær jeg bare tomater ud i tynde skiver og lægger over hele bunden. Så har jeg squashen ud og lagde over det hele, dryssede lidt valnødder over og MASSER af ost (mmmmm). Mener jeg bagte den i ca ½ time på 170 grader og skruede så lige op på 200 grader de sidste 5-10 min.🙂

Skriv et svar

