Påske negle

Se hvad jeg kastede mig ud i i dag! Haha, synes de er lidt sjove. Jeg går normalt rimlig neutralt klædt så har altid elsket at have farverige negle, gerne med sjove motiver. Min søster rejser tit i asien og køber altid en masse sjove negleting med hjem til mig🙂

Jeg faldt over guiden på denne her youtube channel http://www.youtube.com/user/CuteXXBeauty

Man kan altså finde mange geniale ting på youtube, tror jeg må bruge lidt mere tid derinde🙂 Håber i nyder påsken i det her kedelige vejr

2 comments
  1. Kit said:

    Hvor fint – det ser sødt ud (:

Skriv et svar

