Tape

Sikke en dejlig dag! Jeg er så heldig at have fri i dag, skulle ud med mine veninder i aften og holde housewarming i morgen🙂 I morges cyklede jeg ind til byen for at få ordnet en masse ting. I en fin lille boligbutik på Larsbjørnsstræde 22 fandt jeg det her fine fine tape (man kunne få det i en million forskellige farver og møntre).

De kostede 28 kr stykket og der er 15 meter tape i hver rulle. Da jeg kom hjem gik jeg straks i tænkeboks for hvad jeg kunne bruge dette yndige tape til. Først tænkte jeg på at bruge det som en ramme på en plakat jeg har hængende, eller som en ramme om mit spejl (og det kan da godt være det kommer til at ske en dag), men i dag blev mit køleskab pyntet.

Synes selv det er blevet super fint og er en dejlig nem måde at få lidt farve ind. Jeg flyttede hjemmefra i Januar måned og er stadig langt fra tilfreds med hvordan her ser ud, selvom det begynder at hjælpe på det. Synes altid jeg mangler farver, desværre er det i stuen jeg synes der mangler farve så jeg må også lige få sat noget tape op et sted her inde😉 Men her er i hvert fald en lille god weekends DIY hvis man har lyst til det. God weekend😉

Skriv et svar

