En onsdag på biblo

I går havde jeg lige et par timer at slå ihjel inde i byen inden jeg skulle til fru doktor. Jeg fik sådan en lyst til at gå på biblioteket. Jeg har altid været glad for biblioteker men det er faktisk ved at være længe siden jeg har været der. Jeg kan bruge flere timer på at gennembladre stakkevis af bøger om mad, ernæring, sundhed, psykologi og mennesker. Synes det er så fantastisk at man kan gå op på biblioteket og låne stort set alle bøger i verden med hjem helt gratis.

Og jubiii se hvad jeg også fandt på biblioteket!

Mmmm jeg er den største sucker for magasiner! Jeg køber lagt flere magasiner hver måned end mit budget tillader mig! I form, Fit Living, Eurowoman, Euroman, Alt for damerne, Bolig magasinet, Woman og mange mange flere kan det nemt blive til hver måned. Årh det altså mange penge! Er det kun mig der synes magasiner er alt alt for dyre?? Men nu har jeg da fundet løsningen på mine problemer. Oppe på biblioteket havde de stort set ALLE de nyeste (og gamle) magasiner. Og man kunne tilmed låne dem med hjem hvis man havde lyst til det! Det er helt klart noget jeg vil benytte mig af da det alligevel ikke tager mig ret lang tid før jeg har læst magasinet og aldrig kigger i det igen. Vil helt sikkert anbefale folk at bruge biblioteket lidt mere. Man kan jo også låne e-bøger over nettet, det altså smart lige at låne de 3 nyeste krimier hvis man har en uge på stranden i vente😉

Her kommer lige et billede af mit lager af seneste blade jeg altid har stående her ved min seng.

 

Skriv et svar

