Morgenmad

Mmmmm jeg elsker morgenmad, elsker at vågne og være sulten og glæde mig til hvad jeg skal have til morgenmad. Jeg har det ofte sådan at jeg spiser det samme i perioder, jeg forelsker mig simpelthen i en ting og så spiser jeg den indtil jeg bliver træt af det. Lige for tiden er det cornflakes fra urtekram uden sukker og andre dårlige ting, laktosefri mælk og granatæblekerner. Her til morgen var der ikke meget cornflakes tilbage, så den fik lige en twist af havregryn og rosiner også. Mmm jeg synes det er det bedste!

2 comments
  1. Jeg har det på præcis samme måde. Jeg spiser det samme i flere måneder, og så pludselig kan jeg slet ikke få det ned og finder i stedet på noget andet. Og sådan kører det ellers…

    • Jaa det er jo egentligt noget mærkeligt noget, er self sundest at spise så varieret som muligt. Jeg har det faktisk på samme måde med musik, når jeg forelsker mig i en ny sang hører jeg den konstant på repeat i et par dage og så kan jeg slet ikke høre den mere fordi jeg er så træt af den, det ret åndsvagt😉

Skriv et svar

