Snack

Jeg har især svært ved at spise hen ad aftenen da det oftest er der jeg har ondt i maven, derfor går mine mellemmåltider ikke rigtig ud på at mætte men mere på at få nogle vitaminer og prøve på at øge min appetit. I dag stod den på 1 grapefrugt med lidt valnødder og rosiner. Det smager super godt og jeg synes faktisk det øger min appetit samtidigt med det stiller min store trang til sukker. Hvis man vil have det mætter lidt mere kan man jo tilføje lidt banen og lidt flere nødder. Valnødden er faktisk den nød der indeholder flest antioxidanter. Hvis man får en lille håndfuld valnødder hver dag skulle det kunne bekæmpe både kræft, hjertesygdomme og type-2-diabetes. Desuden er valnødder en god kilde til sunde fedtstoffer🙂 Valnødder er min personlige ynglings nød, mandler har aldrig været min ting. Hvad er din ynglings nød?

Skriv et svar

