Israels plads

I går havde jeg taget fri så dagen blev brugt på at få ordnet en masse ting. Heldigvis krævede de fleste ting at jeg bevægede mig udenfor og da jeg var ved nørreport tænkte jeg at jeg lige måtte et smut forbi torvehallerne. Er helt vild med det sted! Har da aldrig set og duftet så mange skønne ting på ét sted. Synes virkelig det er et sted der er værd at tage hen, og om ikke andet, bare for at kigge. Man får virkelig god inspiration til forskellige og nye ingredienser. Købte ikke det store, det blev til en avokado og en grape jeg skal bruge til madladningen i aften (er det kun mig der er sindsyg uheldig med avokadoer? Synes altid de er sådan underlige og med “trevler” i, øv).

Skal på loppemarked i rundetårn med en veninde i her til formiddag og tror da jeg vil se om jeg ikke kan hive hende med over og få lidt frokost i torvehallerne ude i solen.

Skriv et svar

