Morgenmad 15.03.12

Hov hvor blev solen af? Det er da helt fantastisk som solkinsvejret har løftet humøret de seneste par dage. kan slet ikke vente til sommer🙂

I går var jeg hos lægen som har sendt mig på et laboratorium for at få taget nogle forskellige test. Så må vi håbe de kan finde ud af hvad der er galt med min mave. Får vsar om 2 uger, så i mellem tiden holder jeg mig stadig til en laktose- og glutenfri kost.

Sidder lige nu og spiser morgenmad. Jeg elsker morgenmad, er helt klart mit ynglingsmåltid på dagen. Skal først møde kl 9 i dag og når jeg går hjem i eftermiddag har jeg weekend. Juhuu😀. Her til morgen spiste jeg laktosefri yoghurt med glutenfri cornflakes, græskarkerner og nogle granatæblekerner. Elsker granatæble kerner, den er jo blevet udnævnt som superfood og indeholder en masse mineraler, fosfor, A-, C-, E vitaminer, jern og enhel masse antioxidanter. Graskarkerner er super sunde på magnesium som styrker vores knogler og blodcirkulation og de indeholder også en masse fibre og proteiner så de mætter godt. Jeg går ret meget op i at finde nemme sunde alternativer. Ingen tvil om at det er en god ide at spise havregryn frem for en omgang krydderboller med smør og pålægschokolade, men hvorfor ikke sørge for at man får en masse ekstra vitaminer som også smager godt. Man kan jo fx også vælge at spise sine havregryn med valnødder, bananer, blåbær og græskarkerner. Så får man allerede et lidt sjovere måltid som også er fyldt med gode ting frem for den almindelige kedelige havregrød med mælk. Det er jo også en super god måde at få nok frugt på, start allerede morgen.🙂 Her er et billede af min morgenmad.

Ha en god dag🙂

Skriv et svar

