Hey there

Så er jeg ved at få ordnet alt det tekniske omkring bloggen. Har længe tænkt på at lave en blog men har haft svært ved at beslutte mig for hvilket tema min blog skulle have da jeg har utrolig mange forskellige interesser. Jeg elsker at rejse og rejser så ofte og så langt som muligt, jeg elsker at være kreativ på alle mulige måder og så elsker jeg mad. Jeg er overfolsom overfor nogle madvarer og er i gang med ved hjælp af min læge og udelukkelsesmetoder at finde ud af hvad det er min krop ikke kan lide. Lige nu står den fx på gluten- og laktosefri diæt. Jeg holder mig også fra frugt og nødder lidt tid for at se om det også gør en forskel. Jeg tror denne blog bliver lidt af en dagbog. Jeg vil gerne dele opskrifter, inspiration og humør med jer. Håber alt lykkes og der er nogle der har lyst til at følge med i min hverdag🙂 ~ Lykke

Skriv et svar

